zaterdag 20 juli 2013

Veel te warm!

Tja, voor mij is het veel te warm, hoewel vandaag wel een aangename dag is. Meer dan 25°C is voor mij echt teveel. Dan kruip ik lekker in mijn hobbykamer waar het dan toch nog redelijk koel blijft. Voor de rest kan een mens toch weinig doen met zo'n hitte. Deze kaart is het resultaat van een opdracht die ik kreeg als design team lid van Cart'n scrap art. Met het pakketje mochten we maken wat wel wilden en dit is mijn resultaat. Op het blog van de winkel kan je beiden resultaten bekijken.
http://cartnscrapart.blogspot.be/



Klik om te vergroten
 
 
Ik gebruikte diverse mallen, een magnolia stempel, een tekst stempel van Whimsy, bloemen en parelketting van Wild Orchid crafts. De kleine tekstjes die je onderaan de kaart ziet zijn een heel fijne stempel van Heartfelt Creations. Een van mijn recentste aankopen waar ik heel blij mee ben. Deze woorden zijn perfect te gebruiken op elke kaart of lay out. De stempel is te bestellen bij Cart'n scrap art in Emblem. Ik toon jullie even een foto van de stempel zodat je kan zien hoeveel woorden deze stempel heeft.
 
Stempel te bestellen bij Cart'n scrap art - Emblem
 
 
 
Ik wens iedereen een heel leuk weekend toe!



1 opmerking: